Friday 15 July 2016

Filled Under:

Hantar Mesej Terlalu Rindu Setiap Hari Pada Nombor Arwah Suaminya, Dan Pada Raya ke-5 Ianya Berbalas!

Masih ingat dengan insiden maut beberapa hari sebelum raya tempoh hari di lebuhraya PLUS? Kematian suaminya mengundang seribu kesedihan kepada si isteri yang kini sarat mengandungkan anak ke2 mereka. Setiap hari menghantar chat whatsapp ke phone num suaminya sehinggalah pada hari raya ke-5 temph hari, ianya berbalas !!
Wanita Hantar Mesej Setiap Hari Pada No Arwah Suaminya Karena Terlalu Rindu

Kehilangan yang orang kita sayang dengan secara tiba tiba bukanlah hal yang mudah bagi sesetengah orang untuk menerima kenyataan tersebut.

Tentu perkaraya yang biasa di lakukan bersama setiap hari hingga ia menjadi satu kebiasaan.namun apabila ia sudah tiada kebiasaan bersama itu akan menjadi satu keadaan yang membuat kita akan teringat pada dia,teringat akan wajah yang dirindui,senyuman gelak tawa serta kasih sayang yang di curahkan.

Perkara inilah yang di alami oleh seorang isteri atas kehiangan suami tercintanya,dimana kenangan manis aktiviti bersama ketika arwah suaminya masih hidup tidak dapat lupakan sampai ia menelpon dan menghantar mesej pada nomor arwah suaminya.

Berikut coretan isteri tersebut.

Saya ada tabiat selalu call dan mesej suami, ada siapa-siapa buat macam tu juga? Saya tahu mustahil untuk dia balas mesej saya namun jauh disudut hati saya harap sangat dapat melihat ‘blue ticks’ dari dia semula. Atau mungkin dia boleh call saya kembali. Kadang-kadang ketika berbual, saya secara tak sengaja berkata “okay tunggu sekejap nanti saya tanya Nabil”. Itu sangat menyayat hati kerana saya tahu saya tak boleh lagi bertanya sesuatu kepada dia dan tak mampu lagi untuk bercerita semua yang berlaku kepada dia yang sudah tiada.

Saya tak boleh lagi bertanya apa yang dia mahu makan, apa yang kita mahu buat selepas ini dan saya tak boleh lagi menelefon dia untuk bercerita perkara lucu yang berlaku kepada saya sepanjang hari. Perkara-perkara kecil sebegini sangat ini menyakitkan.

Al-fatihah buat suamiku
Saya masih ingat 10 bulan yang lalu, sehari sebelum nikah, kami cukup teruja sehinggakan dia kerap kali mesej dan telefon saya sambil berkata kita akhirnya akan berkahwin.

Dia tak sabar mahu saya jadi isterinya buat selama – lamanya. 1O bulan yang lalu suami saya merupakan kebahagian saya namun 10 bulan kemudian, dia disemadikan. Tiada apa yang tinggal cuma kenangan dan namanya sahaja. Allah mengetahui betapa saya sangat merindui dia. Innah lillahi wa Inna ilayhi raji’oon. Al Fatihah buat suamiku.

Selanjutnya di SINI




0 comments:

Post a Comment