Friday 1 July 2016

Filled Under:

Selepas Kes Eno, Terbaru Kes Budak Maut di Liwat Guna Alat Pemateri Panas..Astaghfirullah !

SELEPAS kisah Eno Farihah yang mati dirogol akibat alat sulitnya dirodok cangkul, Indonesia sekali lagi digemparkan dengan kes pembunuhan seksual mengerikan.

Terbaharu, menimpa seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun yang maut setelah dipercayai didera dan diliwat oleh bapa saudaranya sendiri.
Lebih mengerikan, anak tidak berdosa itu didapati diseksa dengan kejam apabila lubung duburnya dicucuh dengan alat pemateri panas.

Dalam kejadian yang berlaku di Kendiri, Jawa Timur pada Isnin lalu, mangsa disahkan meninggal dunia kerana kecederaan teruk di kepala setelah dicampak ke lantai sebanyak dua kali oleh Sentot Yuniarto, 30, ketika cuba meliwat mangsa.

Suspek yang tinggal di rumah nenek mangsa dilaporkan melakukan perbuatan terkutuk itu sebanyak dua kali.

Perbuatannya terbongkar apabila bapa mangsa yang pergi mencari anaknya terkejut melihat mangsa dalam keadaan pengsan dan luka di wajah.

Setelah dibawa ke hospital doktor mengesahkan mangsa diliwat dan mempunyai kesan lecuran parah di bahagian dubur.
ALAT PEMATERI

Mangsa yang koma akhirnya meninggal dunia di hospital keesokan harinya.

Polis kemudiannya memberkas suspek yang mengaku bertanggung jawab melakukan perbuatan keji itu.

Menurut Sentot, dia meliwat kanak-kanak itu ketika mangsa tidak sedarkan diri selepas pengsan dicampak ke lantai.

“Saya membalingnya ke lantai dan mencucuh duburnya dengan solder listrik panas (alat pemateri panas), sebab dia enggan diliwat,” kata Sentot kepada para wartawan di balai polis Kediri Kota.

Dakwa Sentot dia melakukan liwat terhadap anak saudaranya kerana tertekan dengan isterinya, selain nafsunya tidak dapat dipuaskan.
Difahamkan, Sentot kerap membawa abang-abang mangsa yang berusia enam dan empat tahun untuk bermain bersamanya sementara dia bekerja di sebuah kedai elektronik.

Sementara itu, keluarga mangsa berharap Sentot menerima hukuman mati akibat perbuatan kejamnya itu. – MYNEWSHUB.CC




0 comments:

Post a Comment